Nina Dvornik, Osnovna škola Kajzerica

Bilo je to u petak poslijepodne. Bez straha i drugih zlih misli, veselo sam skakutala kroz šarenu šumu. Vani je bilo hladno. Jedva sam čekala sutra jer je teta meni i mom bratu obećala da će nas voditi na Plitvička jezera. Imala sam još dug put pred sobom, kad odjednom začujem: “Buć!”. Upala sam u duboku lokvu. Bila sam razočarana jer sam bila sigurna da ću se prehladiti. Nisam to htjela jer sam se stvarno veselila sutrašnjem izletu. Taman kada sam se išla ustati upala sam u lokvu. Spustila sam se niz vodopad u čarobni svijet. Najbolji trenutak mog života

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.