Toni Bilušić, Osnovna škola Kajzerica

Nakon što sam ugasio u tu prljavu lokvu sav sam se smočio i dan mi je bio uništen. Morao sam se vratiti kući. Stigao sam pred vrata te pokucao na ulazna vrata. Presvukao sam se, vratio u šumu i nastavio šetnju, ali lokve nije bilo. Čučnuo sam kako bih bolje vidio. Tada me neka ruka uvukla u zemlju i kada sam se probudio našao sam se u podzemnom svijetu. Bilo je prelijepo. Cvijeće, drveća, zelenilo, rijeka i slapovi. Sve lijepo što možeš zamisliti. Ugledao sam šareni cvijet pa kada sam ga pokušao ubrati probudio sam se u svom krevetu.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.