Vanja Čilaš, Osnovna škola Kajzerica

Usred prekrasnog jesenskog dana, u podne je krenula pljuštati kiša. Bila sam se prepala jer sam bila sama. Što sam brže mogla, krenula sam trčati prema svojoj kući, gdje me moja obitelj čekala. No nakon 5 min trčanja upala sam u lokvu. Bila sam sva mokra. Ali to nije toliko loše. Želite li znati zašto? Zato što se ispod lokve nalazio podzemni grad. Bilo je mračno, ali našla sam prekidač za svijetlo. Kada sam upalila svijetlo vidjela sam duge, jednoroge, vile. Sve što se može vidjeti u bajkama. Naravno da sam tamo ostala! Vjerujem da me sada apsolutno svi traže!

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.