Vito Colnar, Osnovna škola Kajzerica

Tražio sam bilježnicu iz hrvatskog. Kopao po torbi, osjećao sam se kao da su prošle godine, čak sam i 10 eura našao, zato sam nastavio. Bilo mi je dosta pa sam odlučio pitati mamu za pomoć. Ona mi je rekla da pogledam još bolje po svojoj sobi makar sam znao da neću ništa naći. Otišao sam u dnevni boravak, tražio ispod jastuka, deka, drugih knjiga ali i dalje nisam uspio naći ništa ni u dnevnom boravku. Pretražio sam i kuhinju i WC, sobu mojih roditelja ali bez uspjeha. Tada sam se sjetio da je učiteljica uzela bilježnicu na pregled. Uhhh, laknulo mi je.

4. izazov: “Ovo je genijalno!”, uzviknete kopajući po torbi. U 100 riječi opišite na što se taj uzvik odnosi.  

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.