Ana Ordanić, Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari

Istražujući najtajanstveniju šumu na Zemlji naišla sam na najčudniju i najružniju životinju koju sam ikada vidjela. Stajala sam ispred toga stvorenja ne znajući što učiniti. Pročitala sam sve moguće enciklopedije o svim životinjama, ali takvu nisam nigdje našla. Nalikovala je na gorilu, samo s dvije glave. Neprestano je mijenjala tri boje: crvenu, zelenu i ljubičastu. Zvukovi koje je to stvorenje puštalo probijali su zvučne zidove. Odjednom je počelo biti neprijateljski nastrojeno. Uništavalo je sve pred sobom, pa tako krenulo je i na mene. Nisam imala drugog izbora osim dati se u bijeg iz te mračne džungle ne osvrćući se oko sebe.

7. izazov: U najmračnijim dijelovima džungle pronađena je životinja koju do sada nitko nikada nije vidio. Opišite je u 100 riječi.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.