Marija Vižintin, Osnovna škola Kajzerica

Jedno popodne tražila sam listić iz Prirode. Nisam ga nigdje mogla pronaći. Tražila sam svugdje: na podu, na stolu, na krevetu, ispod kreveta i ispod hrpe odjeće. Ozbiljno ga nigdje nije bilo! Moja zadnja nada bila je moja torba. Našla sam listić, ali također sam našla prsten od papira. Upitala sam se zašto mi je ovaj prsten u torbi. Kada sam ga stavila na prst imala sam neki čudan osjećaj, kao da sam dobila supermoći! Morala sam to isprobati.  Moj osjećaj stvarno je bio istinit! Kad stavim prsten na ruku, mogu svašta raditi, između ostaloga i pomicati stvari snagom volje.

4. izazov: “Ovo je genijalno!”, uzviknete kopajući po torbi. U 100 riječi opišite na što se taj uzvik odnosi.  

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.