Patricia Kunštek, Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Nakon Euridikine smrti Orfej nije prestao pjevati iako se drugima tako činilo. Svakog dana svirao je na rubu šume, ali nijedna duša nikad nije čula njegove tonove. A onda je, jednog dana, nestao. Mnogi su vjerovali da je umro od tuge, ali istina je mnogo tajanstvenija. Orfej je otkrio da njegova glazba ima moć stvaranja. Svaki put kad bi svirao, stvarao je svjetove u kojima je Euridika bila živa. No, on te svjetove nije mogao posjetiti. Pjesma, koju je Orfej stvarao, bila je začarani krug iz kojeg on nije htio izaći. Orfej još i danas svira…

2. izazov: Zašto je Orfej prestao pjevati? Kažu zbog Euridike... No vi znate pravu istinu! Podijelite je s nama u 100 riječi.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.