Patricia Kunštek, Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Kopam po školskoj torbi, prevrćem papiriće, olovke i zgužvane bilježnice, kad odjednom – oduševljenje! Našla sam nešto! Prvo sam pomislila da je to zaboravljeni školski zadatak, ali ne! To je bila… stara čokoladica koju sam stavila u torbu jesenas! Savršeno! I tako, među svim tim školskim stvarima, pronašla sam pravu deliciju! Uživajući u pronalasku, smiješim se i pomislim: „Nema mi draže od moje torbe, prava je škrinja s blagom!" I, kao da me torba nagradila, čokoladica je bila neoštećena. „Zaslužila sam ovu užinu, zar ne? A možda me čokoladica inspirira za pisanje zadaće? Samo da je kušam...“

4. izazov: “Ovo je genijalno!”, uzviknete kopajući po torbi. U 100 riječi opišite na što se taj uzvik odnosi.  

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.