Antonela Gegić, Tehnička škola Virovitica

Tog sam jesenskog dana s prijateljicama dogovorila šetnju do grada. Obula sam nove, bijele čizmice koje sam jedva čekala pokazati. Dok smo hodale po tepihu od lišća, nisam ni primijetila ogromnu, skrivenu lokvu ispred sebe. Ugazila sam i osjetila kako hladna voda brzo ulazi u čizme, natapajući mi noge. U trenutku sam se ukočila, a srce mi je potonulo. Moje čizmice bile su ne samo blatnjave, već potpuno mokre. Osjećaj hladnoće i neudobnosti bio je nepodnošljiv. Pokušala sam ih obrisati, ali nije bilo koristi. Ljutnja, razočaranje i tuga su me preplavili, a misao o uništenim čizmicama pratila me cijeli dan.  

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.