Hana Popović, Tehnička škola Virovitica

Nakon što sam zakoračila u lokvu, voda je prsnula na sve strane, ostavljajući tragove po meni i mojim novim crvenim čizmama koje sam nedavno kupila. S ogorčenjem sam shvatila da su već prljave, a kiša je samo dodatno pogoršavala situaciju. Tog dana imala sam važan razgovor za posao, na koji sam dugo čekala, i mislila sam da je sve uništeno. No, tada je nešto u meni prelomilo. Osmjehnula sam se i odlučila da me ništa neće obeshrabriti. Otišla sam na razgovor mokra i blatna, ali na kraju sam dobila posao. Tog dana naučila sam važnu lekciju i sretna hodala kući. 

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.