Tea Mihoković, Tehnička škola Virovitica

Gotovo sanjarski hodala sam stazom gledajući lišće u jesenskim bojama kad odjednom – pljus! Upala sam u lokvu skrivenu ispod tepiha lišća. Hladna voda natopila mi je noge, šireći neugodan osjećaj vlage sve do koljena. Mokra i bijesna, krenula sam kući. Čula sam kako me netko doziva. Ubrzala sam korak, ignorirajući glasove, sve dok nisam počela trčati. Srce mi je divljački udaralo, više od bijesa nego od napora. Na licu sam osjetila kapi kiše. Pogledala sam u nebo, koje je bilo sivo i tmurno, ali istovremeno nekako umirujuće. Dok su kišne kapi padale po meni, osjetila sam kako bijes polako jenjava. 

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.