Tea Mihoković, Tehnička škola Virovitica
U kutu fotografije koju sam uslikala tijekom svoje posljednje ekspedicije kroz džunglu, uočila sam nešto što me potpuno zbunilo. Nakon sati proučavanja knjiga o životinjama, najbliže što mogu opisati je hibrid između mačke i zmije. Stvorenje se omotalo oko smeđeg debla, gotovo savršeno kamuflirano. Njegovo dugačko, ali iznenađujuće robusno tijelo završavalo je šapama kojima se vješto penjalo po drvetu. Na vrhu njegove neprirodno velike glave stršale su izbočine - možda rogovi, možda uši. Njegove žute oči sjajile su u mraku. Pitam se koliko još neotkrivenih čuda krije džungla i zašto ovo fascinantno biće nije zabilježeno u znanstvenim knjigama.
7. izazov: U najmračnijim dijelovima džungle pronađena je životinja koju do sada nitko nikada nije vidio. Opišite je u 100 riječi.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar