Iva Buconjić, Osnovna škola Kajzerica

Jednog sunčanog jutra na vrata mi je pokucalo 10 zaposlenih ljudi u potrazi za čuvarom pasa. Ja sam ih pristala čuvati, ne znajući koliko izazovno može biti. Cijelo jutro su lajali, trgali jastuke i grebali vrata dok sam ja jurila za njima po stanu. Poslastice, izlazak u šetnju i igranje s njima nije nimalo pomoglo, zapravo bilo je još gore. Sjela sam na stolicu te razmišljajući o svojim postupcima gledala u gotovo uništenu sobu. Nakon duga 2 sata psi su otišli, ali je jedino ispred vrata ležala nagrada za najhrabrijeg čuvara pasa. Ponosno sam ušla u stan, legla i zaspala. 

1. izazov: Osvojili ste nagradu! U 100 riječi napišite u čemu ste to bili toliko dobri i čime ste zaslužili dodjelu ovog vrijednog priznanja.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.