Iva Buconjić, Osnovna škola Kajzerica

Jednog predivnog, ali hladnog jesenskog dana hodala sam parkom sa Lu, svojim psom. Slučajno sam joj stala na rep, a ona me naglo povukla te sam ugazila u duboku lokvu i smočila hlače i obuću. Odjednom, drveće je promijenilo svoju boju, a lišće je počelo padati i letjeti iznad mene. Bila sam jako iznenađena, ali istovremeno i zbunjena jer nisam znala što se događa. Znatiželjno sam opet ugazila u lokvu, a drveće je ponovno promijenilo svoju boju. Lišće je sve brže letjelo i sudaralo se, a Lu je naravno lajala. Uzela sam ju u ruke te se okrenula i otrčala. 

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.