Lorena Opačak, Osnovna škola Kajzerica
Orfej nije prestao pjevati samo zbog Euridike. Dublja istina bila je da je, nakon što je sišao u Podzemlje i izgubio je zauvijek, spoznao snagu tišine. Mislio je da je on kriv za sve što što se dogodilo njegovoj ženi i grižnja savjesti ga je preuzela. Shvatio je da njegova glazba više nije imala moć vratiti voljene ili izliječiti slomljeno srce. Osjetio je da su njegove pjesme postale prazne, besmislene. Umjesto melodija, u njegovoj duši zavladala je potpuna tišina. Ta tišina postala je najdublja pjesma tuge, odraz slomljenog srca koje više nije imalo snage za bilo koju notu.
2. izazov: Zašto je Orfej prestao pjevati? Kažu zbog Euridike... No vi znate pravu istinu! Podijelite je s nama u 100 riječi.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar