Lorena Opačak, Osnovna škola Kajzerica

Dok su se boje jeseni bile svuda oko mene, nisam ni primijetila kako je tlo postajalo mokro i sklisko. Hodajući i uživajući u prirodi  noga mi je skliznula u duboku Lokvu, a hladna voda polako je krenula ulaziti u obuću, brzo natapajući čarape . Osjetila sam težinu vlažnih hlača koje su pritisnule moje noge. Zatekao me smijeh i tuga, jer nisam imala izbora nego hodati sva mokra kroz park u kojem sam se nalazila. Pokušavala sam otresati vodu s obuće, ali osjećaj hladnoće nije nestao. Na kraju, odjurila sam kući, smijući se  i plačući u istom trenutku zbog svoje nespretnosti.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.