Mihael Habazin, Osnovna škola Kajzerica

Arka boja doplovila je. Dokona svjetina nemilice je gazila palo lišće, njima boje nisu bile zamamne kao meni. Bazao sam šarenim parkovima, jesenje boje obgrlile su mi srce okupirano hladnoćom što je šalje neumoljivi splin grada, splin kojemu kruna optočena sivim briljantima blista monotonijom. Sveudilj je tako, ja hodam i pojim se bojama, a onda moja nesretna cipela uskoči u ponor sivila, uglađeni bi rekli da sam ugazio u lokvu, ja to nazivam crnilom na bjelilu. Sve boje pomiješale su se u kapljicama. Savršeni odraz je iščezao. Sveudilj je tako, ja hodam, gledam, a moja nesretna cipela naiđe na lokvu. 

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.