Eva Šimić, Osnovna škola Kajzerica

Orfej je prestao pjevati ne zbog Euridike, već zbog duboke boli koja mu je ispunila srce. Njegova ljubav prema Euridiki bila je velika i istinska, ali je istovremeno donijela i veliku tugu. Njegove pjesme postale su izraz te boli, a glas više nije mogao sakriti prazninu u njegovoj duši. Umjesto da nastavi svirati i pjevati, odlučio je povući se i tražiti mir u tišini. Prava istina je da je tuga postala njegov najveći učitelj. Bez glasa, ostavio je trag koji će se pamtiti zauvijek. Njegova legenda živi u pjesmama koje pričaju o ljubavi, gubitku i snazi. U tišini pronalazi nadu.

2. izazov: Zašto je Orfej prestao pjevati? Kažu zbog Euridike... No vi znate pravu istinu! Podijelite je s nama u 100 riječi.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.