Lara Malešević, Osnovna škola Kajzerica

Napokon je stigla jesen! Uživajući u divnim crvenožutim bojama lišća, Marko i Ana su šetali šumom te slučajno zakoračili duboko u ogromnu lokvu. Smijali su se dok su im cipele i hlače bile sasvim natopljene do koljena. U tom trenutku, iznenada se pojavila grupa djece sa obližnjeg igrališta, noseći papirnate čamce. "Pogledajte!" povikao je jedan dječak, pokazujući na čamce koji su plovili lokvom. Inspirirani, Marko i Ana su se pridružili igri, praveći vlastite čamce od lišća. Svi su se smijali i zabavljali, zaboravljajući na mokre noge, dok su čamci plovili kroz jesenje boje, stvarajući uspomene koje će trajati cijeli život.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.