Petra Marković, Osnovna škola Kajzerica

Upala sam u lokvu. Cipele su mi bile skroz mokre, a hlače su mi se zalijepile za noge. Pogledala sam oko sebe. Neka baka sa psom me gledala i smijala se. “Ne brini, osušit će se,” rekla je. Bilo mi je malo neugodno, ali sam nastavila hodati, ostavljajući blatne tragove. Svaki korak bio je grozan,ali onda sam osjetila miris mokrog lišća i svježeg zraka. Jesen mi je i dalje bila najdraža. Iako sam bila mokra i blatnjava, skakala sam po lišću i uživala u šuštanju dok sam nastavila hodati hodati prema kući da se osušim.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.