Tesa Cesarec, Osnovna škola Kajzerica
Orfej je nakon Euridikine smrti nastavio pjevati, ali pjesme su mu bile tužne. No, jednog dana, neočekivano utihnuo je. Ljudi su samo nagađali: možda je izgubio volju, možda su mu bogovi uzeli glas. No, pravi razlog bio je drugačiji i ni blizu nagađanja. Dok je svirao na obali rijeke, čuo je zvuk ljepši od svoje vlastite glazbe, šapat vjetra kroz lišće, žum vode koja teče i pjev ptica. Shvatio je da priroda pjeva bolje od njega. Odložio je brige, sjeo i slušao, po prvi put osjećajući mir. Tako je Orfej prestao pjevati – ne zbog tuge, već zbog otkrivenog savršenstva tišine.
2. izazov: Zašto je Orfej prestao pjevati? Kažu zbog Euridike... No vi znate pravu istinu! Podijelite je s nama u 100 riječi.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar