Tomislav Dvečko, Osnovna škola Kajzerica

Pronašao sam torbu u djedovom ormaru.
Kopajući  po torbi pronašao sam polaroid fotoaparat i pomislio :“Ovo je genijalno!“
Viđao sam u maminim albumima te male kvadratične fotografije tako da sam znao da ću imati fotografije gotovo odmah nakon fotografiranja.
Mislio sam da je odavno izgubljen pa sam bio prilično oduševljen što se takvo blago neočekivano našlo u mojim rukama.
Uzeo sam fotoaparat i šećući po susjedstvu napravio spontanu fotografiju skoro svakog susjeda. Kasnije sam svakom susjedu darovao fotografiju njegovog unuka , djeteta ili njegovu dok radi nešto u dvorištu. Svi su se složili da je to bio baš genijalan poklon.

4. izazov: “Ovo je genijalno!”, uzviknete kopajući po torbi. U 100 riječi opišite na što se taj uzvik odnosi.  

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.