Tomislav Dvečko, Osnovna škola Kajzerica

Ispričat ću vam kako je moj prosječan sastavak postao nagrađen sastavak.

Pisao sam sastavak o sramu  i o tome kako ga svi osjećaju pa i oni za koje to nikad ne bismo mislili. Sastavak je pročitala curica koja je uvijek imala negativne ocjene iz sastavaka jer se bojala reći što misli. Strah i sram su bili osjećaji koji su bili najizraženiji na njezinom emociometru. Moj prosječan sastavak je probudio pisca u osobi za koju to nitko nije očekivao. Djevojčica je na Sto riječi poslala mail o tome kako  joj je moj sastavak pomogao  i tako sam baš ja dobio nagradu.

1. izazov: Osvojili ste nagradu! U 100 riječi napišite u čemu ste to bili toliko dobri i čime ste zaslužili dodjelu ovog vrijednog priznanja.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.