Ema Glavinić, Osnovna škola Kajzerica

Dok sam kopala po torbi tražeći kemijsku olovku osjetila sam nešto čudno. Bilo je glatko ali rebrasto i malo zaobljeno. Izvadila sam taj predmet van i vidjela da je to školjka, ali ne bilo kakva školjka. To je bila školjka koju sam izronila sa prijateljicom dok smo imale 5 godina. To je bila prva školjka koju sam ikada izronila i bila sam vrlo ponosna na sebe tada. Mislila sam da sam ju izgubila, ali sada, skoro 10 godina nakon sam ju našla. Potrudit ću se da je ovaj put ne izgubim. Ovo moram ispričati toj prijateljici, ovo je genijalno!

4. izazov: “Ovo je genijalno!”, uzviknete kopajući po torbi. U 100 riječi opišite na što se taj uzvik odnosi.  

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.