Lukas Ljubišić, Osnovna škola Kajzerica

Kopao sam po torbi i tražio pernicu. Nigdje ju nisam mogao pronaći, ali sam pronašao razne druge stvari koje sam davno zaboravio. Pronalazio sam stare gumice, bojice, olovke i flomastere. Kada sam ispraznio torbu našao sam ono što sam zapravo tražio. Bio sam toliko sretan jer sam napokon našao izgubljeno. Pogodite što? Izgubio sam to kada sam trebao platiti školski izlet, no nisam nigdje mogao pronaći snop novčanica. A pernica? I nju sam izgubio. Nazvao me je prijatelj koji je pronašao moju pernicu. Bila je kod njega jer sam ju zaboravio. A u njoj je bilo 100 eura. Sretan sam!

4. izazov: “Ovo je genijalno!”, uzviknete kopajući po torbi. U 100 riječi opišite na što se taj uzvik odnosi.  

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.