Filip Marković, Osnova škola Kajzerica

Lutao sam šumom potpuno sam. Odjednom, čujem jedan zvuk, to nije onaj običan zvuk koji se čuje svaki dan, to nije ni onaj zvuk koji se čuje svaki drugi tjedan. To je zvuk koji sam čuo prvi put u svome životu. Brzo sam potrčao da vidim što predstavlja taj čudan zvuk, ljudima nepoznat. Kad sam tamo došao isprva nisam vidio ništa, no ubrzo sam osjetio neko tapkanje po lijevom donjem kutu desne noge. Uspaničio sam se te sam brzo otkrio nogu i vidio čudno biće. Slično pauku , ali nalik zmijskim nogama. Ima također lijep plavi "vunen" plašt.

7. izazov: U najmračnijim dijelovima džungle pronađena je životinja koju do sada nitko nikada nije vidio. Opišite je u 100 riječi.

 

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.