Karlo Matić, Osnovna škola Kajzerica
Kada sam otišao istraživati džunglu, ugledao sam jednu životinju. Ugledao sam životinju koju nikada nitko nije vidio. Ta životinja je bila tamna kao mrak, ali sa zelenim pjegama. Podsjećala je na jaguara, ali puno većeg. Pjege su bile jako kričave, kričave kao žaba. Ta životinja me pogledala i brzo pobjegla. Kasnije kada sam ju opet vidio, vratila se s čoporom. Izgledala je tako čarobno. Nazvao sam ju falcon. Kasnije sam ispričao prijateljima za falcone, a oni mi nisu vjerovali. Morao sam im osobno pokazati tu divotu. Kasnije su falconi bili u zoološkim vrtovima i svi su ih mogli gledati.
7. izazov: U najmračnijim dijelovima džungle pronađena je životinja koju do sada nitko nikada nije vidio. Opišite je u 100 riječi.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar