Marta Petričić, Osnovna škola Kajzerica

Ove godine svidjele su mi se sve teme ovog izazova, svaki me potaknuo na maštanje, razmišljanje i kreativnost. Kada bih morala izdvojiti jedan izazov koji mi se najviše svidio, onda bi to bio 14. izazov. U tom izazovu trebali smo opisati što vidimo kada stavimo čarobne naočale, a u mom tekstu ja sam vidjela napredni svijet, svijet kakav će izgledati u budućnosti. Možda ne zvuči tako posebno, ali me ovaj tekst najviše potaknuo na razmišljanje o onome što sam napisala i dugo nakon što sam predala svoj tekst razmišljala sam o svijetu koji čeka našu buduću djecu i njihove potomke.

20. izazov: Navedite najdraži ovogodišnji izazov u projektu 100 riječi i u 100 riječi objasnite zašto ste odabrali upravo taj. 

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.