Tomislav Dvečko, Osnovna škola Kajzerica

Moj najdraži ovogodišnji izazov 100 riječi je 19. U njemu sam isključivo govorio o dobrim posljedicama ne provođenja vremena na ekranima. Razlog zbog kojeg mi je najomiljeniji je taj što sam zapravo opisivao događaj koji sam proživio. Praktički sam u nekoliko minuta prepričao doživljaj bez ikakvih teškoća. Iako su ostali izazovi zahtijevali kreativnost koju volim, nisu moju maštu potakli na nešto meni zanimljivo. Ja volim kad su mi zadatci jednostavni, no nekad mi je draže razmišljati. To uvelike ovisi o tome jesam li dobre volje. Svidjelo mi se kako je izazov osmišljen da pišemo o posljedicama provođenja vremena na ekranima.

20. izazov: Navedite najdraži ovogodišnji izazov u projektu 100 riječi i u 100 riječi objasnite zašto ste odabrali upravo taj. 

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.