Ema Sarija, Osnovna škola Kajzerica

Jednog kišnog i tmurnog dana imala sam volju otići u kratku šetnjicu. Uzela sam velik kišobran, navukla na sebe žutu kabanicu, stavila kapu na glavu i veselo krenula. Bilo mi je jako lijepo dok nisam vidjela veliku lokvu koja je doslovce zvala moje ime. Nije izgledala duboko pa sam uzela zalet, i skoč....PLJUUS!! Zapravo je lokva bila dosta duboka, no izgledala je malo. Bila sam toliko mokra da me bilo strah pokazati mami kako izgledam. Ostala sam vani nadajući se da ću se malo osušiti. Počela sam se smrzavati i odlučila otići kući. Na kraju je sve bilo u redu.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.