Josipa Hajsok, Graditeljska, prirodoslovna i rudarska škola, Varaždin
U ovoj društvenoj igri potrebno je najprije izabrati jedno od dostupnih čudovišta. Kada su svi igrači spremni, vrti se kolo snage kako bi se ustanovila snaga odabranog čudovišta (1-5). Tada igra počinje na ploči koji izgleda slično kao Čovječe, ne ljuti se!, no složenija je. Igrač baca kocku i miče se po polju i ima mogućnost birati još čudovišta tijekom igre. Kada se dva čudovišta sretnu na polju, oni se bore. Tada se po njihovim snagama jasno vidi tko je pobjednik (ako su snage iste, baca se novčić). Igra se nastavlja sve dok samo jednom igraču ne ostaje njegovo čudovište.
11. izazov:
U 100 riječi objasnite pravila nove društvene igre koju ste sami osmislili!💡🎉🌟🎯
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar