Lara Smola, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku
Mama, baka, tetka, tetak, knjižničarka, nastavnica hrvatskog i ostali čitavih pet dana samo su hvalili taj roman. Govorili su kako je stilski lijepo opisan krajolik, likovi, fabula opširna i mnoštvo tajni za „otključati“. Na prvo nisam vjerovala svojim ušima, to je točno ono što sam dugo tražila. Krenula sam čitati i čitati ga, ali nigdje likova, fabule ili tajni samo krajolik, krajolik. Cijela radnja se mogla sažeti u tri rečenice. Meni je bila dosadna i predvidljiva. Likovi su malo obrađeni i plitki, radnja se odugovlači, a stil pisanja je blaga katastrofa.
18. izazov: Kažu da je to najbolje napisani roman na svijetu. No vama se uopće nije svidio. U 100 riječi napišite zašto. 📚🤨
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar