Mara Salajster, Osnovna škola Gornje Vrapče Zagreb

Volim promatrati ptice svojim dalekozorom, no uvijek sam provodila previše vremena na suncu, pa sam počela nositi šešir.
Živim u Australiji i uvijek popodne radim kavu s ledom svojim najdražim čajnikom. Malo čudno što radim kavu u čajniku, ali meni ne smeta.
Na krovu svoje kuće blizu šume imam solarne ploče kako bih očuvala prirodu.
U slobodno vrijeme volim svirati violončelo pticama i stvarati nove melodije.
Po zanimanju sam fotografkinja. Najčešće fotografiram ribe sa svojega broda, koji je mali, no ugodan. S njega uvijek gledam zvijezde do kasno u noć.
Ne putujem zato što mi je dobro tu gdje jesam.

7. izazov - Ne možete bez ovih pet predmeta: šešir, dalekozor, čajnik, solarna ploča, violončelo. U 100 riječi objasnite zašto.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.