Postovi

Ana Ordanić, Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari

Ana Ordanić, Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari

Karla Mur, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Marija Vižintin, Osnovna škola Kajzerica

Ivana Vidović, Osnovna škola Kajzerica

Patricia Kunštek, Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Marija Vižintin, Osnovna škola Kajzerica

Patricia Kunštek, Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Patricia Kunštek, Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Marija Vižintin, Osnovna škola Kajzerica

Patricia Kunštek, Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Marija Vižintin, Osnovna škola Kajzerica

Ema Kozina, Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Mia Blažeka, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Natalija Filipović, Industrijsko-obrtnička škola Nova Gradiška

Jelena Ferenčak, Graditeljska, prirodoslovna i rudarska škola, Varaždin

Jelena Ferenčak, Graditeljska, prirodoslovna i rudarska škola, Varaždin

Ema Kozina, Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Ana Pacaj, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče

Ana Pacaj, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče

Ana Pacaj, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče

Ana Pacaj, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče

Karla Mur, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Mia Blažeka, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Ana Ordanić, Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari

Mateja Draganić, Osnovna škola Augusta Cesarca, Krapina

Mateja Draganić, Osnovna škola Augusta Cesarca, Krapina

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.