Postovi

Lora Čičak, Osnovna škola Gornje Vrapče Zagreb

Ema Markobašić, Osnovna škola Gornje Vrapče Zagreb

Lorena Škunca, Osnovna škola Gornje Vrapče Zagreb

Tena Moćan, Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari

Petra Milković, I. osnovna škola Dugave

Petra Milković, I. osnovna škola Dugave

Lovro Jendric, Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci

Petra Milković, I. osnovna škola Dugave

Miroslav Vitanović, Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci

Miroslav Vitanović, Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci

Ema Sobota, Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci

Tea Dvečko, Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci

Milena Novković, Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci

Rene Jandroković, Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci

Lana Valjak, Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci

Tajana Sundić, Srednja škola Dalj

Nika Džodan, I. osnovna škola Dugave

Nika Džodan, I. osnovna škola Dugave

Tajana Sundić, Srednja škola Dalj

Josipa Hajsok, Graditeljska, prirodoslovna i rudarska škola, Varaždin

Karlo Ivić, Osnovna škola Kajzerica

Josipa Hajsok, Graditeljska, prirodoslovna i rudarska škola, Varaždin

Josipa Hajsok, Graditeljska, prirodoslovna i rudarska škola, Varaždin

Josipa Hajsok, Graditeljska, prirodoslovna i rudarska škola, Varaždin

Lucija Kutija, Osnovna škola Kajzerica

Karlo Ivić, Osnovna škola Kajzerica

Lucija Kutija, Osnovna škola Kajzerica

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.